fredag 7 november 2008

Rock, party och sketch!

Today is the big PARTY för alla TV4-medarbetare. Jag har varit rätt nere för att jag jobbar denna kväll till 23... missar uppträdandet med kända artister... middag... men vi fick faktiskt mat på jobbet så då blev jag lite gladare. Vi är ett gäng som beställt en BIG taxi till 22.20 också, så vi kvällsjobbare åtminståne kommer till festen före elva!
Jag sitter i redigeringen och kollar på Idol nu, på en mini-TV. Kul med rock-tema! Looove it!!! Desmond Child... vilken låtskrivare!
Sen blir det Fredag hela veckan, med Ulvesson, Rheborg och TALLROTH!!! Min älskling är med och kastar bollar i en knasig sketch, så kolla vet jag!
Å sen skall jag göra knasiga kranåkningar i Nyheterna inan det blir taxiåkning till årets tidigaste Julfest!

Inga kommentarer: