tisdag 1 juli 2008

Min kamera hos farbror doktorn

Idag är jag TRÖTT!!! Jag la mig före 9 igår och somnade rätt snabbt. Men har drömt stressdrömmar å så hela natten... till 3.10 då väckningen körde igång.
Klipper sport idag med (och imorgon). Mycket firande spaniorer; )
Jag ringde till Canon igår, och allt resulterade i att jag fick komma in med kameran på service på stubinen! Vilade lite först bara.
Jag fick sitta i "väntrummet" med ett glas Ramlösa ("Vill du ha kaffe?" "Nej tack men lite te kanske." "Hmmm... Du kan få kaffe?!" "Ett glas vatten blir bra.") medan kameran var inne hos doktorn... Ganska lång tid tog det, så jag hann kolla in snygga kakeldekorationer i Sköna Hem m.m.
Sen kom reparatören ut. Han var så skamsen och ledsen att jag nästan fick dåligt samvete för att jag ringt till Canon. Hoppas han inte får sparken!
Han hade kommit på felet, så nu ska det vara åtgärdat. Kameran funkade bra igår. Jag känner dock att jag verkligen måste köpa en back up-kamera!!!
Jag var på ansiktsbehandling igår också, direkt efter jobbet. Skönt! Förutom några skumma tryck på mysko ställen samt ögonbrynsplockningen. Jag har aldrig nånsin plockat dem förut, så jag är nöjd med att jag var så cool trots allt! Hehe...

1 kommentar:

cjl sa...

nu blir man ju nyfiken, vad var felet? :)