lördag 5 juli 2008

Jag vill till Delsbo

Två dagars jobb igen. Och nu är det spännande!
Det ser ut som att jag får byta bort måndagen ändå, så jag kan gå på Delsbostämman! YES!!! Enda haken är att den ende som kan tänka sig att ta måndagen vill byta mot fredag... Så den där sammanhängande ledigheten är svår att få ihop. MEN det finns ju en chans att jag hinner hitta nån som vill jobba på fredag! -Å andra sidan... Det är rent av oliiidligt spännande!
Igår var det fredagsöl på Eken igen. Trevligt trevligt! Lite dans till och med. Och innan Eken - clubsandwish på Beefeaters Inn med Kron och Nina K.
Jag drack INTE mycket igår, men huvudvärk drog jag på mig ändå. Ska nog ta en treo. Det måste va värmen i kombination med för lite vatten.
Nu hoppas jag bara tomaterna överlever utan mig i flera dagar. Plantan såg lite ledsen ut idag. Men tomatbebisarna växer. De är ännu gröna, så min förhoppning är att de ska bli lagom stora, röda och fina.

Inga kommentarer: