måndag 28 juli 2008

Bråda dagar...

Tjoho, back again...
Jisses... jag som tänkt försöka hinna ladda upp 21 Tallinn-bilder till igår, dessa tagna med min bra-kamera..! Men så bidde det jobb långt upp över öronen hela dan. Tur att jag efter att ha glufsat i mig lunchen tog lite te-paus på takterassen, snackade med folk och hade det varmt och skönt (till skillnad från i Redigering 4)... och att jag satt lite längre på middagen också. Fick ett pizzabröd av en programledare och lite halvsmält urgod vaniljglass av en redaktör. Snälla medarbetare jag har!
Idag har jag försökt anmäla mig till SR:s vikariefest som är imorgon... Anmälningsdag missad för länge sen, men massmailet om festen, som var skickat till "Alla på nyheterna" hade liksom inte nått mig. Undrar hur mycket mer intressant information jag missar... Jag jobbar ju liksom ändå på Nyheterna! Nåväl, vi är flera som missat anmälan, så nu hoppas vi det är ok ändå...
Shit, hela veckan ska bli fin. Och jag bara jobbar och jobbar... Ledig imorgon... "Ledig"... Dvs det är den enda dag jag är hemma och ledig före en stor bröllopsfotografering 16/8, så det är bara till att gå å reka så jag ser alla möjligheter. Testfota lite och anteckna.
Sen kör jag 14-23 i tre dagar, å fotar ett annat bröllop på lördag...
Sommar... vill bada, grilla, spela kubb... speciellt bada... i värmen. Nästa sommar... DÅ!

Inga kommentarer: