torsdag 17 juli 2008

Kameran är beställd!!!

Ha, nu har jag beställt en ny kamera!!!
Det blev en Canon 40D. Mycket för att jag ändå tror att jag måste pensionera min 20D inom nåt år... Och då kanske jag kan köpa en 5D-uppföljare om det kommer nån, eller en 1Ds Mk III på rea?! Man får ju mer och mer kamera för pengarna ju mer man väntar. Just nu är jag så ivrig att få min nybeställda att jag riskerar få svårt att somna inatt!
Jag testade gammelkameran nyss. Den funkar ännu. På min senaste serviceorder/kvittot från Intervision, som fixade kameran står det "Demontering för rengöring av signalhjulet". Exakt vad det betyder vet jag inte. Men jag litar inte på kameran längre, inte förrän jag testat den i några dagar och den visat att den fortfarande pallar trycket!!!
God Natt igen!

Inga kommentarer: