onsdag 2 juli 2008

Hahaha... Ida, mästerfotografen!

Snygg stil, va!!! Hehe, pappa var snabb med kameran och tog Bilden.
Hur mina bilder blev har jag inte hunnit kolla än. Allt blir så mycket knöligare när min egen dator och kameran är trasiga.
Jo, jag trodde ju kameran skulle ha blivit hel nu... Hade hoppats på det i alla fall. Men jag kunde inte låta bli att skratta igår, när jag -första ggn efter service nr 2- skulle ta lite bilder, mest för att testa, och den började igen!!!!! Jag satte i ett minneskort och då stod det "busy" på skärmen länge. När jag tog en bild blev det flera... förstås... och när jag skulle kolla om det blivit nåt visades inte bilderna, utan det blev ännu fler! Återfall. Skit. Jag är väldigt less nu på att springa omkring i byggområdet i Stadshagen, där verkstan ligger.
Igår fixade jag å Tias med nygamla skänken som vi tog hem i söndags. -Efter mormorsmor Bella. Jag köpte en söööt duk (m.m.) på Erikshjälpen i Spånga också, där vi rände runt så länge vi förmådde... med magknip, båda två. Aj!
Sista morgonjobbet nu. Ledig imorgon. Kanske orkar vi oss till Bingsjöstämman ikväll... Vore kul!

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Hahaha vilken underbar bild! :D