onsdag 11 maj 2011

Underbara kläder för växande magar!

Jag skrev förut om min shoppingdag då jag landade i butiken Agora på St Eriksgatan här i Stockholm. Här hittade jag ÄNTLIGEN massor av supersnygga kläder som funkar perfekt för en växande bebismage, även om de inte är mammakläder i dess rätta bemärkelse. Dessutom fick jag bra och ärlig hjälp av butiksägaren/expediten, som själv fött fem barn.
De här underbart sköna och dessutom supersnygga capri-byxorna i något som liknar jeanstyg kostade lite över tusenlappen. De är i märket Masai, som för övrigt har en supersnygg klänning samt ett linne som jag också köpte. Linnet är i märket Rosemunde. Det kostade 399 kronor, men jag fick det på köpte för jag handlade så mycket.
Byxorna går upp lite över magen medan det är riktigt töjbar resår i ryggen. De går också att vika ner om man hellre vill det, eller om magen blivit för stor för dem. Det är dock en rejäl växmån kvar för mig än så länge. Hoppas bara att jag inte töjer ut dem för mycket, då jag gärna vill kunna ha dem även nästa sommar!
Koftan är ur Odd Mollys vårkollektion och sålder med 30% rabatt i en butik som hade flyttförsäljning.
Fler bilder på mer kläder kommer!!

Inga kommentarer: