onsdag 4 maj 2011

Sagovår i Trönö

 Det finns många anledningar till att vi längtar efter att ha ett hus. En är att Saga kan få springa ut i tid och otid. Här är det kottkastning på G i Trönö före påsk.
 Riktigt kul för en liten busunge!
 Sötast.
Och så fick hon plåta mamma och nallen också!
 Snyggt va?! Dottern har talang!
Gosunge!! Bilderna passar jag på att fixa så gott det går nu när Saga sover middag.
Vi har haft en riktig mysdag idag. Saga har varit lite piggare och febern som nådde sin kulmen i natt med 41°(!) hade sjunkit till 38,4° imorse. Den steg dock en grad fram till hennes middagslur. Men vi har legat länge på morgonen vilket jag är riktigt tacksam för, och så håller vi oss inne för at slippa regn och kyla. SKÖÖÖNT! Jag brukar aldrig vara inne en hel dag men idag vill jag inget annat. Jag har jobbat kväll söndag-tisdag och har två natt-morgon-pass framför mig så jag behöver ta det lugnt, vila och ladda en dag med Saga och magen.
<3

Inga kommentarer: