onsdag 25 maj 2011

Nedrans feber!!!




Jag tyckte Saga var varm redan när jag hämtade henne på dagis, men hon ville inte ta tempen. Så först efter klockan sju kollade vi och då hade hon 39,2!! Jag tänkte direkt; Så vi ska börja vår fjärde febervecka nu??? Suck. Ringde Närakuten, fick komma dit klockan åtta men inget var fel. Antagligen en virusinfektion. "Gå till Vårdcentralen om det inte gått över inom en vecka!"


Sen somnade inte Saga förrän 22.20. Jag var helt slut vid det laget. Och det känns måttligt kul att vabba vidare...
Drygt för älskade Saga att inte få slippa febern ordentligt på så länge. Och drygt att läkarna ger olika direktiv om användandet av Cocillana samt att denne doktor inte kunde ge mig minsta hint om hur jag vet om Saga bör gå till dagis en dag eller inte. Det är faktiskt inte alltid man känner på sig vad som är rätt. Imorgon blir hon dock hemma. Fast om hon är skapligt pigg drar vi till förskolan på vernisage framåt eftermiddagen!! Barnens skapelser skall visas upp och sen blir det grillfest om Saga är orkar.
God Natt!

- Blogginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: