torsdag 26 maj 2011

Härlig parklek!


Fatta och förstå att jag fick sova nio och en halv timme i natt!!! Om ni läste gårdagens inlägg vet ni att jag behövde det. Idag har jag lyckats med att vara en rolig, glad och härlig mamma som tar med älsklingen till parken och till och med sätter mig i sandlådan med gravidmagen och gör finfina sandkakor. Riktigt kul hade vi det.


Saga fick gunga och sen gick vi tillbaka och myste i det lilla skjulet. Lillfia åt kex och jag tog mig ett äpple. Bebben i magen var pigg den med, sparkade flera gånger hela åtta centimeter ovanför naveln!


Sen bar det av hemåt för blöjbyte och toksen lunch halv två..!
Saga äter så långsamt att jag tar mig friheten att blogga lite medans för att hålla tålamodet uppe. ;-)
Kanske far vi in till stan en sväng sedan och byter de väldans för stora byxorna jag köpte åt Saga på H&M nyligen. Storlekarna är inte att lita på vill jag lova.
Ikväll blir det torsdagsmyyys, innan jag sticker imorgon.

- Blogginlägg från mobilen

Inga kommentarer: