onsdag 1 oktober 2008

FOJO, avslut

Tre hetsiga FOJO-dagar är över, så nu har jag lite tid innan flygtaxin går från skolområdet här i Kalmar.
Åh, vad vi har skrivit! Riktigt kul har det varit, och min personliga folkmusiktext fick applåder idag!!! Trots att den inte ens är färdig. Superkul!
En massa roliga skrivövningar har vi gjort, och en väldigt trevlig klass har vi haft. Många långa, spännande och intressanta samltal. Alla är vi fotografer som vill bli bättre på att skriva. Igår kväll hade vi avslutning, beställde lyxpizzor, tände kandelabrar och hade riktigt mysigt i "allrummet". Jag och två tjejer avslutade kvällen med en nattpromenad till OK. Rundade pumparna och gick tillbaka.
Jag fick frågan idag; ska du både fota, filma och skriva nu???
Och det är ju så kul, så jag VILL!!!
Hoppas jag får skriva mer i framtiden.
Hoppas hoppas hoppas...

1 kommentar:

Anonym sa...

Din text var helt underbar. Du måste absolut skriva färdigt den. Ha det fint! Hörs och ses snart hoppas jag.