torsdag 9 oktober 2008

Mumsig höstdag

Höstmys med systrarna Frid. Slitande entreprenörer som vi är (jag HATAR det ordet!!! Men ändå...) så kan vi ju behöva en paus. Så syster gjorde en kladdkaka, jag for dit på fika och så gick vi på Himla-outlet och avslutade med en härlig höstpromenad på Gärdet.
Haha, syster grymtade mig på kinden, å det blev så här roligt!!!
Ikväll fick Tias ett ryck, som resulterade i Gammaldagsa Äppelkaka ála Leila.
Smarrigt! Den skulle visst bli torr, men icke! Dock väldigt god blev den! -Till de tända ljusen och till de ljuva tonerna till The Beatles, LOVE.
Nu har jag packat fotoryggsäcken (premiäranvändning av denna) inför morgondagens barnfotografering. Kul att återse syskonparet som jag fotograferade för två år sedan, när de var ett och fyra år.
Sen blir det sen kväll på TV4.
Natti!

Inga kommentarer: