måndag 13 oktober 2008

Morrrr...

Någon där ute i cyberrymden som kan gissa vad jag klippt inslag om idag??
- Jo, några gissade rätt; FINANSKRISEN.
Ändå är jag gladare nu än när jag kom till jobbet. Jag hade nämligen en riktigt ARG förmiddag., retade mig på allt och morrade framför spegeln. Lite träning skulle kanske hjälpa... men nej. Jävla SATS!!! Värmde mat hos syster, morrandes i soffan. Grrr... Gissar på P.M.S. Stackars kvinnosläkte! Man mår ju verkligen SKIT!!!
Igår kväll jobbade jag över. klippte ett inslag om partiledardebatten, och var klar strax efter midnatt. Men det gick inte att posta inslaget till morgonens sändning, så jag höll på å krånglade till efter halv ett! Då var jag också arg.
Jag var förresten arg redan från början... Kontrasten mellan höstmys med chokladfestival och Finanskris i redigering 2 var för stor och deprimerande. Särskilt med tanke på att jag var bildtorsk hela kvällen.
Är gladare nu... och i morgon är jag ledig. Ska nog ta ledigt på riktigt då och jobba med bilder bara på onsdagen. Behöver viiila!

Inga kommentarer: