söndag 26 oktober 2008

Cirkusfest!

Jag blev något uttittad på Östermalm igår när jag tagit på mig denna skapelse... inför stundande cirkusfest.
Jag hade mött upp mamma, Christer samt Elin m. fam. på Historiska muséet, där vi fikat och smakat häftigt bröd från bland annat Irak och Etiopien. MUMS!!!
Sen bar det av till Skeppsbron, där födelsedagsbarnet (Sussi, 30) mötte upp. Så här snygg!!! Tiger!
Clownen Manne till exempel. -Ja, han heter faktiskt Manne!
Magiska danser av silverkvinnan...
Och en udda ballongdans som vi deltog i ett helt gäng.
Riktigt kul hade vi. Jag kom hem vid halv två, nöjd och glad.
Fler bilder finns på Facebook, för er som kan gå in där.
Idag har vi varit hela gänget på Waldemars Udde och kollat in utställningen med Lars Lerins akvareller. Helt underbara konstverk med så mycket stämning i!!!
Sen har jag fått lyxmat hos syster. Trött nu.
God Natt och sov gott!

Inga kommentarer: