torsdag 30 oktober 2008

En chans att komma till Trönö!!!

Inget glasskalas blev det. Kanske tur... Men lite tråkigt att våra gäster uteblev för denna gång.
Imorgon åker vi i alla fall till Trönö, har vi precis bestämt. Jätteskönt!!!
Mitt schema är ju lite konstigt (I don´t like it...). Jag går på en åttaveckors rull, och nu slutar jag 19.00 vilket är den tidigast avslutade fredagen före ledig helg under hela schemat! Ok, en ledig vecka (efter 60-timmarsveckan) har jag, men det är ju den helgen jag ska till Malung på återträff, så den går bort. Annars är det om fyra veckor då jag slutar 20.00, som jag möjligtvis har en chans att åka bort över två nätter. Med nöd och näppe. Hmmm...
Jag känner inget behov att plötsligt vara ledig en massa vardagar. Men på helgen, när jag kan åka upp till Hälsingland och umgås med alla som är lediga då... min sambo, mamma, pappa... Syrran om jag är i Sthlm... På veckorna har ju ingen annan tid att umgås, så då blir man ganska ensam... eller så blir det att man jobbar med alla bröllopsbilder m.m. som behöver fixas. Alltså blir man inte ledig...
Jag har kommit i en liten gnällfas tror jag. Inte bra. Men jag behöver få klaga lite ibland. Låt mig dock poängtera; Jag älskar mitt jobb!!! Så nu vet alla det.
Puss och God Natt!!!
; )

Inga kommentarer: