onsdag 29 oktober 2008

Aaarg...

Hua, idag är jag arg...
Arg på allt möjligt. Men inget jag kan skriva om tyvärr. Shit, att man inte får vara ärlig i det här samhället. För mycket står på spel.
Så istället kan jag kommentera Sterlings konkurs idag med att jag fick mail från dem senast igår, med reklam för massor av billiga resor! Har de mån tro bristande kommunikation inom företaget??? Och ingen garanti att få tillbaka pengar... Hemskt ju! Snacka om att alla resenärer måste känna sig lurade!
För övrigt tycker jag det är fruktansvärt att Obama ska behöva leva farligt på grund av sin hudfärg. Det är 2008!!! Jag hoppas han vinner valet. Och att han överlever alla galningar. Någon sa till mig (innan Palin började sabba McCains framfart) att han trodde att USA inte är redo för en svart president. I mina öron låter det helt sjukt, men kanske är de så trångsynta och bakåtsträvande...

Inga kommentarer: