måndag 6 oktober 2008

Höst i Kumla och Stockholm

Idag jobbade jag 8-16!!!!! En sån bra arbetstid!!!
Kumla var det som gällde. Angående Anders Eklunds livstidsdom. Filma taggtråd och grindar som slår igen, göra en synk. Kul! Att få komma ut och plåta i höstsolen! Och bara att få köra genom alla vackra höstlandskap! Lunchen i Kumla Centrum var också helt ok. Liksom min promenad från TV4 till Kungsträdgården efter jobbet. Jag såsade mig fram långsamt, trött som jag var. Men njöt av solen och värmen!!!
Ikväll har vi bland annat satt upp tre tavlor (mina bilder) och två lampetter samt lagt på nya dukar och inrett med kuddar och lyktor. Igår åkte alla höstgardiner upp och största hiten (även om allt blev superbra) var de plommonlila Indiska-gardinerna + de hängande ljuslyktorna här i arbetsrumsfönstret! Fiiint!
Sen har vi fikat och suttit med tända ljus och lyssnat på Coldplays senaste skiva i vardagsrummet. Jag älskar den mer och mer!!! Liksom jag älskar hösten.

Inga kommentarer: