fredag 12 september 2008

SOS - Ida till redigeringen!

Knappt en timme kvar tills mitt telefonalarm sätter igång... men jag har varit vaken länge.
En ledig dag var det tänkt, till redaktören ringde 4.55 imorse och frågade om jag kunde komma in på studs och redigera. Jag var konstigt nog så pass bright att jag sa att jag skulle på massage kl 10 och måste gå kl 9. Det var ok, så jag sprang upp och vimsade i lägenheten, letade kläder o.s.v. och efter 10 min satt jag i taxin och sminkade mig i skenet av en liten gul lampa.
25 min efter att de ringt var jag på plats, rätt nöjd med min snabbhet i den arla morgonstunden.
Jag har tagit in telefonare från USA och så. Ekonomi är det som gäller.
Jäklar, jag kom ju inte isäng förrän halv 2 inatt!!! - Kom jag på nu. Och inte lär jag hinna vila middag heller, så jag får väl försöka sova lite i bilen på väg upp. 

Inga kommentarer: