torsdag 4 september 2008

Salsa och trappistöl!

Jag har så mycket för mig att jag inte hinner skriva!
Igår hade jag en ledig dag, dvs fixade bröllopsbilder och gick runt Råstasjön, åt morotsbiffar på balkongen samt gick på salsakurs med Sussi på kvällen. Superkul! La Isla heter stället. Det ligger vid Fridhemsplan och de har salsakurser i flera nivåer på samma gång i samma lokal. 100 kr för två timmar. Vi gick i nivå 2 av fyra. Rätt svårt, för vi fick lära oss massor med snurrar och grejer... Jag har inte dansat sen våren 2000 heller, men det är ju så kul!!! Sen gick vi på Belgobaren och drack trappistöl, GOTT! De har ett häfte med flera sidor ölsorter, hur mycket som helst! Jag var dock sugen på en Chimay, för det var så länge sen, å den är ju så goood!!!
Jag kom hem nån gång före ett, i tron om att jag var ledig idag...
Men så väcktes jag av TV4 vid 8 på morgonen och de frågade om jag kunde jobba 9-17 mot att bli ledig nästa fredag... Och det kunde jag ju inte tacka nej till, så det var bara att skynda iväg. Har klippt filmreportage idag, kul! Men jag har varit trött... Ska lägga mig snart, för jag jobbar 9-17 imorgon också -för ovanlighetens skull!

Inga kommentarer: