måndag 1 september 2008

My LUCKY day!!!

Vilket flyt jag haft idag!
1. Jag har fått igång datorn, som varit ur funktion sen mitten av juni!!! -Jag installerade om Mac OS X med valet "Installera och Arkivera", på tips från ett Mac-forum. Alla filer är kvar, ingen formatering gjord, och allt ser ut som förr!!! YES! Jag skrek rakt ut när ikonerna blippade upp på skrivbordet igen. Blev så glad att jag ville gråta! Halleluja!
2. Jag hann till träningen med nöd och näppe, och till min glädje spelade de bra musik, för ovanlighetens skull! Som Justin Tiimberlake och Londa Sundblad! Jag körde hårt!
3. Köpte en goood tunnbrödrulle på Gärdets Grill, och hann gå till syrran och få en chokladmuffins samt gosa med Alvars små rosa kinder.

Nu sitter jag på jobbet och hoppas få en fortsatt trevlig kväll... i vetskapen om att min dator funkar lagom till tre lediga dagar, då jag ÄNTLIGEN kan ta tag i att fixa bröllopsbilder igen.
YES! YES! YES!!!
Haha...

Inga kommentarer: