torsdag 25 september 2008

Moa och Vänskapens bröd

Moa tittar på oss genom en leksaksspegel.
Jag hade en riktigt härlig dag i Ekeby igår. Anna och jag tog Malungs Folkhögskola med storm för elva år sen (andra året där för oss båda). Och förutom roliga fester, sång och spel till dans i Kaffestugan och promenader längs Västerdalälven bakade vi limpor så det stod härliga till! Hon, jag och Johan.
- Vänskapens Bröd. Så dagen till ära började vi med att baka! Haha, å gott blev det förstås! Brödet innehåller linfrö, diverse kross å korn, lingonsylt, russin m.m. MUMS!!!
Moa fick hålla till godo med mammas arm istället...
Jag stannade till kvällen, så fler bilder från gårdagen kommer!
Nu måste jag jobba. Jätteförkyld... Känner mig febrig men vet inte om 37,6 räknas som feber...

Inga kommentarer: