måndag 8 september 2008

Bulgur å salsa!!!

Puh... Trött. Har haft en "ledig" fixardag idag. Fixat med bilder naturligtvis, som jag nu för tredje ggn försöker ladda upp på Odenlabs hemsida. Irriterande att det tar en timme att ladda upp dem, och sen har det blivit error på drygt hälften av bilderna!
Jag har haft bulgurpremiär också, dvs köpte och kokade bulgur för första ggn, vilket gick superbra förutom att jag höjde temperaturen av misstag och det brände fast som bara den i botten... En supergod kycklinggryta... fast i wokpanna, till, med lök, paprika, cashewnötter å grejeroch det blev perfekt!!!
Sen har jag varit på min andra salsakurs med Sussi. Ännu roligare idag, eftersom det var mindre folk! Man kunde snurra på ordentligt alltså... men jag stressade dit, så det bidde joggingskor vilket gjorde att jag fastnade i golvet hela tiden. - Alla dessa väldiga snurrar! Nästa gång blir det pumps igen, eller ännu hellre mina dansskor förstås!
Tias har varit hemma och snorat hela dagen, stackarn. Men god mat har han i alla fall fått!
; )

Inga kommentarer: