fredag 5 september 2008

Felix å ja ; )

Jag sitter hemma framför TV:n med tända ljus, och har funderat och funderat på om jag skulle möta upp jobbarkompisarna för en öl på Fridhemsplan... Nu har det helt plötsligt blivit lite för sent känns det som... Jag som skulle tidigt i säng. Så jag tar det nästa gång. Behöver ju vila!
Det är bara lite tråkigt... för Tias är på TV-inspelning med Filip och Fredrik, superkul! -För honom, men lite tomt här hemma.

Idag på lunchen läste jag ett reportage i Svenskan om Felix Hengren. Haha, jättekul!!! -För han är ju som jag! Kan inte vara uten kameror, har minst en med sig jämt, å släkten räknar med att han fotar, så om han lämnar kameran hemma blir det ju inga bilder vilket gör att det blir ännu viktigare att ha den med! Alla räknar ju med att han dokumenterar!

En annan grej denna vecka är dramatiken när jag gick till Axelsons SPA, där jag hade två presentkort på sammanlagt 500 kr, som jag fick av Elin när jag fyllde 30 förra sommaren...
- Det hade gått ut!!! Helt sanslöst! 500 spänn! Och det som jag fått av min älskade syster... i 30-årspresent... Jag var en blöt fläck, ska jag säga! För det var totalt "NEJ" när jag gick dit. Men idag ringde jag till chefen eller nåt, som faktiskt fixade så de gäller ändå, eftersom de ännu fanns registrerade i hennes dator. Puh... Så jag la till 195 kr och bokade in en Klassisk Massage kl 10.00 nästa fredag. Yes!
Nu är det bara klipptid som fattas.

Inga kommentarer: