tisdag 23 september 2008

Jobb, solsken och nytt objektiv!!!

Idag är jag gladare! YES!!!
Har jobbat med bilder sedan 7.30 imorse! Och så har jag beställt ett värstingobjektiv från Fotokungen! Det kostar 10 995 kr... men då ska det vara riktigt bra också!!! Jag ska hämta det + köpa UV-filter till det nu... -Spännande! Det är ett Canon EF 24-70/2.8L USM! Perfekt porträttobjektiv! När jag var på service med kameran sist fick jag höra att Canon 5D mk II just anlänt på marknaden också! Samma dag faktiskt! Tre år efter den förra... som jag har väntat! Före sommaren skall den bli min... men ett tag får det nog dröja. -Jag är ju inte gjord av pengar!

Solen skiner, så det blir nog en promenad från Odenlab till Fotokungen på Kocksgatan... så får jag lite luft och solsken på semestern också... Haha...
Ha de!

Inga kommentarer: