måndag 22 september 2008

Shoppinghelg i Uppsala och Norrskedika!

Ja, vilken lördag, först och främst! -Med urgod paus för bullas och mackor vid Catalin bakom tågstationen.
Ankis bjuder. Jag har dock gjort av med mest pengar helt klart... Jag köpte Nilson-kängorna som jag varit kär i en längre tid, för 799 kr... och min första Odd Molly-kofta! Inte en av de diskretaste heller... Jag är lite rädd att det skriker om mig att jag är en modenörd som lagt 1500 kr på en skrytkofta!!! Men den var ju SUPERSNYGG och passar mig så bra!!! Synd att den är lite halv-vanlig... Men hur många vågar köpa en knallrosa??? Var jag dum? Bilder kommer!!!
Inredningsshopping på Indiska. Tavellist att hänga ovanför soffan, för att ställa på tavlor, hänga i ljuslyktor m.m. Tips från min frisör!
Crazzzy! Nu ska vi ut till IKEA för ljusköp, sen ha en myskväll i en het stuga fylld med tända ljus ute i Roslagen, för att dagen efter orka med en lååång auktion!
Dagens superfynd till stugan: Klaffbord för 70 kr!!! Och åtta fina stolar för 220 kr!!! Inkl utropsavgift!
Och så min lilla älskling... ropades ut nästan sist av allt, tillsammans med en fuuul spegel! 50 kr blev det. -Värt att vänta på! Mormor har en likadan fast i annan färg. -Så fiiin!!!!!
Dags då att dra upp båten! Två bilar behövs för att få upp den. Jag har lånat bauta-stövlar, men vet inte om strumpbyxor passade för ändamålet...
Nu är den i alla fall inne!
Middag i de nya köksmöblerna. SNYGGT!
Nu ska jag jobba som en bäverruska, så jag blir klar med bilderna nån gång...
Ont i halsen... förkyld igen!!! Och så ska vi köpa lite mer heminredning i eftermiddag... Hur ska vi hinna och orka med salsan..??!

Inga kommentarer: