tisdag 2 september 2008

Krya på dig, Mac Pro!

Det känns som om min dator har legat i koma en längre tid och nu precis har vaknat upp. Febern håller på att gå över men den är ännu lite trött. Jag vårdar den ömt medan den sakta vaknar till liv igen.
Idag är jag ledig. TV4 vill att jag ska komma in och jobba extrapass. Brist på fotografer... jag älskar att fota men har för mycket att göra hemma. Måste ju fixa alla bröllopsbilder. Har ärenden till stan, och måste städa i datorn så den inte börjar knasa sig igen! Just nu är problemet: Jag kommer inte ut på internet via routern. För att jag har den enda Mac-datorn som inte har inbyggt nätverkskort... för att datorn oftast annvänds av proffs... som oftast inte använder trådlöst internet. Suck...
Så jag får väll koppla dropp till datorn en sväng och hoppas att den vaknar till med Firefox på skärmen.

Inga kommentarer: