onsdag 10 september 2008

Sensommar i Trönö (bilder)

Myspys vid Bo-sjön i Tygsa!Så här fint var det sist vi var i Trönö, för nästan tre veckor sen. Och på mormors altan.
Pappa grillar. GOTT blir det!
Måltid stundar! Åke skymtar bakom Tias. Jan är desto mer osynlig, men får la va med nästa gång!
Pappa och jag tar en svamptur i skogen. Mysigt! -Sånt jag längtar efter jämt i Stockholm. -Naturen, tystnaden, allt levande som väcker liv i mig!!! (Denna gång var jag jätteförkyld och klen... men njöt ändå!)
På fredag ska vi till Trönö igen. Underbart!

Idag jobbade jag över 2,5 timmar!!! Det blev alltså kl 7-18. Trött... Men kul att fota! Lite tråkigt att jag inte får filma klart reportaget i Spanien och redigera det bara...
Jag är jättetrött nu. Kunde inte somna igår natt. Låg vaken jättelänge och skulle upp 5.35.

Jag är i alla fall glad att Svenska fotbollslandslaget tog sig i kragen nu i andra halvlek och gjorde två mål på Ungern, å därmed vann. Jag är impad över Källström och Samuel. Kul med nya stjärnor på fotbollshimmelen!
Kram och God Natt!!!

Inga kommentarer: