måndag 22 september 2008

Beatlemania i Solna!

Ja, hua... Men det känns bättre nu. Jag har verkligen varit en blöt fläck idag. Inte pallat för nåt! Snorat, snyftat, kämpat på med bilder, skickat fakturor m.m.
Men sminkade mig när Tias kom hem... ryckte upp mig, och så for vi in till stan och lyckades hitta ett brickbord (som de hade slut på på Indiska i Uppsala i lördags), efter mycket om och men. -Och en cool Beatles-tröja åt Tias på Urban Outfitters samt skor åt honom. Björn Borg, skitsnygga!
Sen har vi ätit god kyckling som vi fick med oss från svärmor. Med min currysås och ris till blev det himmelskt! Fika och Beatles-lyssning i vardagsrummet sen. Mysigt! En favvolåt just nu är Rocky Raccoon, som jag nästan kan kompa på gitarr! Hehe, alltid något! Cry Baby Cry är en himla go låt också. Tias gillar You´ve got to hide your love away bäst!
... Jo, så nu mår jag lite bättre!
; )
Jag har jobbat lite mer också. Nu är det väl snart dags att lägga sig..!

Inga kommentarer: