fredag 4 november 2011

Sömnlöst höstliv

Nu har klockan passerat fem på morgonen och jag är så trött på att försöka sova att jag ger upp och bloggar i stället. Agnes ligger och vrider sig i sängen, ljudligt knorrande. Och det har blivit för många sömnlösa nätter för mig nu... Jag måste få sova snart!!! Blir yr av trötthet på dagarna... Och bävar nåt VÄLDIGT inför lördagen då jag ska vara ensam med båda barnen! :-/ Lördag morgon till söndag eftermiddag/kväll. Tias ska döma brottning i Västerås och Saga skulle vara hos farmor som visst hade fått magsjuka...



Förutom sömnbristen har jag haft två härliga dagar.
Agnes har fått vara finklädd då vi hälsat på hennes och Sagas kära moster och fått riktigt god middag.




Jag och Saga har sett kaniner när vi gått hem från dagis.




Och hösten har varit otrolig vacker. Passande för promenader och russinätning i vagnen.
Igår tog jag och Lisbeth en promenad med bebbarna efter att vi lämnat våra tvååringar på dagis. Härligt!
Gofika i gallerian sen.




Och Tias har haft korta arbetsdagar då resten av lärarkåren är i Portugal och skolbarnen har höstlov.
Nu ska jag göra ett till sovförsök, ignorera hunger och allmän irritation och försöka njuta av mjuk kudde och duntäcke.
God natt! (Eller morgon, vilket du vill!!)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: