tisdag 8 november 2011

Grattis Ove, Gun och Elsie!

Idag fyller min farbror Ove 75 år samtidigt som Sagas farmor Gun fyller 76 år och min mormors syster Elsie fyller 87!
GRATTIS!!!
Saga sjöng för sin farmor i telefonen i morse, och sedan varade musiken enda tills hon skulle till dagis.

Härligt!!

Jag hade alltså redigeringsgöra i förmiddags. Men måste ursäkta mig lite för att det har blivit en svartruta mellan varje klipp samt att formatet växlar mellan 4:3 och 16:9. Förstår inte alls varför det blev så. iPhonefilm-special..?!

Jag har varit konstigt pigg hela dagen trots ännu en nästan sömnlös natt. Kul!! Kanske är det för att Agnes blivit sex veckor gammal idag. Mamma säger att hon upplevde att hon liksom blev som folk igen precis sex veckor efter förlossningen med både mig och syrran.

Nåväl, ännu ett grattis till alla härliga födelsedagsbarn för dagen!!!


Inga kommentarer: