torsdag 10 november 2011

Höstmys på Gärdet



Det tog sin tid innan jag och Agnes kom iväg in mot stan i morse. Men den som väntar på nåt gott..!
Vi hade lämnat Saga på dagis och sedan gått hem för att amma, byta blöja och fixa lite.
Efter lite resande sedan med T-bana och buss blev det en dagens på Carotte, kolja och grejer, medan syster gosade med Agnes.


På det fick jag världens godaste mandarinmousse med pepparkakschoklad och granatäpple samt chaite till det.
MUMS!!!


Två amningar och ännu ett blöjbyte senare fick jag och Agnes oss en fin höstpromenad över Gärdet.
Jag ÄLSKAR den höga höstluften och alla prassliga löv. Och jag är riktigt glad att vintern inte kommit lika tidigt i år som i fjol, då jag ju knappt kunnat gå ut under oktober månad.


Kosan bar till Din Tid, där jag förnyade mitt Nimue-sortiment. Det kostar skjortan men är enda sättet för mig att slippa vara torr, narig och finnig i ansiktet. Önskar det fanns lika bra grejer för mina stackars vintersvidande händer..!
Nu är jag på väg hemåt med tunnelbanan. Hade gärna varit ute längre och gått lite mer men vill inte behöva gå på kafé för att amma bebis när jag är på stan själv och vi ju snart ska ju göra mat hemma... Så jag får försöka komma ut och gå igen imorgon i stället.
;-)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: