tisdag 22 november 2011

Snygga fynd och fina systrar




Jag måste ju bara visa mina bästa modeinköp nu på senhösten. Tilläggas kan att jag inte köpt några nya kläder alls till mig själv efter graviditeten.
Inte förrän jag i förrgår hade 20% rabatt på ett helt köp på MQ och fann ETT plagg jag ville ha; en Bondelid-mössa med snygg brosch på!!
Idag blev det annan spontanshopping då de hade fått in en retur på ett Versace-armband på H&M i Solna!! De säljer ju inte Versace-kollektionen över huvud taget där, så jag blev glatt överraskad!! 349 kronor. Det var det helt klart värt. Suoersnyggt!!!



I morse hade Saga Agnes i knät för första gången sedan BB! Myyys. En kort stund av mys i alla fall... ;-) Och galet söta är de ju, mina två älsklingstjejer!
Saga skulle till dagis sen och jag tog en promenad runt Råstasjön för första gången på minst ett halvår..!
Sen städade jag och fixade så mycket jag hann hemma.



Saga var på tokbra humör efter dagis, vilket var tur då jag ville handla och greja.
Det blev två turer till H&M, med amningspaus hemma däremellan.
Saga satt och skrattade på sin ståbräda... tills jag körde in i en tröskel och hon slog näsan i vagnkanten..!
Sen kom Tias hem med huvudvärk... Så jag gjorde pannkakssmet medan jag sminkade mig, bytte blöjor och allt möjligt.
Sen bidde det KALAS hos syster, men det vet ni ju redan!
;-)
Jag har gått över 18 000 steg idag... så nu hoppas jag Agnes vill sova snart, för det vill jag!


Någon hjälp med sövning lär jag väl inte få, då Tias håller på att göra JUL i lägenheten.

God Natt!!!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: