tisdag 15 november 2011

Fin höst med sömnlösa nätter




Igår när jag efter en mer eller mindre sömnlös natt och försovning på morgonen (hilfe, jag råkade sova två timmar i streck!!) lämnade Saga på dagis var det sån solig och fin höstdag ute.



Så det blev en extra parkpromenad med Agnes i jättevagnen.



Mysigt!



Sen ville jag vila, men det ville inte Agnes.
Så blogga hinner jag göra först nu när jag ligger inklämd mellan båda barnen i vår säng fem på morgonen efter ännu en sömnlös natt.



Tilläggas kan att jag fick vila hela tjugo minuter under gårdagens eftermiddag. Inte mer. Sen sov Agnes när jag behövdes som mest i hemmet.
Livet är tufft ibland. Särskilt som småbarnsmamma. Det växlar mellan svinjobbigt och underbart...
Nu ska jag försöka sova. Igen. Trots allt...

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: