söndag 6 november 2011

Lillbrorsan på besök i kaoset




Så här kan det gå när man ger Saga söndagsgodis! Hon lekte att hon var ett lejon. Sedan var hon plötsligt en moped!



Agnes var go och glad under förmiddagen. Och vetskapen om att vi snart skulle äta att hamburgare med morfar, Line, Hedda och Olle gjorde även Saga på okej humör trots hungern.



Vi sågs allihop på MAX. Och visst har Olle blivit stor!! Fin och glad ned stora vackra ögon. Det är min lillebror det.



Kul att de kom hela gänget.



Och nästan lite ruskigt vad brorsan hinner växa mellan gångerna.



Han skrattade gott åt sin syster Hedda och systerdotter Saga när de spexade inne på hamburgerrestaurangen.



Sen gick vi hit hela gänget för att fika och mysa.



De stannade till 16.20. Sen blev det en redig kaos-timme innan Tias kom hem och jag fick smita ner på Ica med Agnes. Kändes som semester. Och sen har Tias gjort pizza medan jag ammat. Agnes ligger i mitt knä nu och har skrattat mer än på mycket länge. Härligt!!!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: