torsdag 17 november 2011

Plötsligt händer det



Idag fick jag ett paket på posten. Och det var inte något jag hade beställt eller råkat tacka ja till i telefonen. Nej, det var en present från min älskade syster! Gott te som jag skall muntras upp med mellan nattvaken. Svart te från Sri Lanka och Kina, sandelträ, rosépeppar och apelsinbitar smaksatt med apelsin, saffran och chili. Vad säger ni om det?? Jag är redigt nyfiken. Ska smaka i kväll!


Och så blev jag ännu gladare när jag såg att OPI lyser upp i höstmörkret med överraskande tokglittrigt och färgsptakande nagellack àla Mupparna!
Till dessa glädjeämnen kan jag tillägga att Agnes sov från tolv till efter fyra i natt. Ammade, fick ny blöja, ammade å sov till sex! Hon knorrade lite och sov sedan vidare till sju utan att amma!!! Jag fick alltså sova mycket mer än vanligt. Så nu hoppas hoppas hoppas vi att detta är en ny trend för lilla älsklingen. ;-)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: