onsdag 7 maj 2008

TV-fest på Imperiet

Sussi! -På en kul fest för alla som jobbar med TV!Extra kul för en som jag, som jobbat på SVT, Aftonbladet och nu TV4! Jag träffade ju massor av "gamla" och nya vänner!!! Kameran kom dock upp för sent, så alla bidde inte med på bild...
Camilla, ständig foto-partner på SVT.
Jocke, galnaste grabben längst fram, känner jag från SVT, men nu är även han mest på fyran! Fotograf. Pelle är redigerare, fotograf och superuser (Hjälpare i nöden för andra redigerare) på TV4.
Anton, Aftonbladet-polare som ska på EM i Spanien!!! Jag är lite avis. Han och Jenny. Måste bli nice. Jenny, Jossan och Borggren stötte jag också på, supertrevligt!!! Liten Aftonbladet-reunion.
Micke, redigerare på fyran! Den coola "Jag jobbar med TV"-knappen betyder 10 kr rabatt på öl...
Stina, suddig redigerare på fyran.
Tias hämtade mig vid 12.
Nu är det en ny dag. Arbete från 15... och mycket att göra innan dess! Så skriva får jag göra en annan dag!
Ha en bra dag, alla!!!

Inga kommentarer: