torsdag 15 maj 2008

Syster Lycklig gör en syster lycklig

Ansiktsbehandlingen till ett värde av 500 kr var ett prenumerationserbjudande från Tidningen Hennes. Costumer hade bokat in mig så fint och jag skulle vara där tio i. På Pia & Co, Upplandsgatan 38. Jag var där på utsatt tid. Men inte en skylt syntes och dörren var låst. Turligt nog hade jag lagt in Pia & Co´s nummer i mobilen. Ringde upp och fick höra att de låg på Upplandsgatan 56! Alltså en bra bit bort! Min "kontaktperson" enligt bokningsbekräftelsen, Petra, hade slutat för flera månader sedan, och någon bokning angående min behandling fanns inte!
Suck... Jag ringde upp Costumer och de skall åtgälda mig. Lite arg var jag. Hade ju annat att göra än att stå där!!!
-Men när jag ändå var på Odenplan kunde jag ju lika gärna kolla lite i affärer. Fyra halvantika likörglas för 20 kr/st och knallcerisa armband på indiska blev det. Och kläd-trånan på Plagg (älskar deras sortiment!!! Kostar lite men är ack så underbart).
Min arbetsdag har varit rätt lugn. Jag försökte mig på en fotogenomgång så jag kan ta fotouppdrag även här. Skulle vara med under en intervju... men den sköts fram och jag hann inte. Hann bara känna på kameran... och ÖNSKA att jag får plåta lite snart.. snälla!!! Jag har nästan abstinens!!! Och med alla bra bilder som fotograferna här på fyran levererar så väcks inspirationen ännu mer och det kliar i min fotosjäl!!!!!
Har klippt en massa jox sen... Lolala nyheter och hockey. -Och mellan varvet smitit in på en site som är helt fantastisk! Syster Lycklig heter den, och de har jättemycket Green Gate och annat man bara vill haaaaa till sitt hem! -Till nya lyan!!! Jag ÄLSKAR DET!!!

Inga kommentarer: