måndag 19 maj 2008

Morgonpass

Klockan har nu passerat 8, och jag har varit uppe i fem timmar. Det gick förvånansvärt bra att gå upp, och det var konstigt ljust ute kl 3 på natten! Jag måste ju säga också att det är skilnad på att börja 4 och att börja 3 som jag gjorde så mycket i början. Den här morgonen har ju gått väldigt fort hittills! Jag har klippt 6 livespeakar varav 5 innehållande diverse fotbollsmål och hockeymål. Ryssarnas segerkramar efter VM-guld i hockey... Jag är inget sportfreak, men sådana sekvenser är starka! Och så är det riktigt kul att se italienarna hylla Sverige och Zlatan efter hans insats för Inter igår. HOPPAS han spelar lika bra för Sverige i EM!!!!!
Efter jobbet blir det träning, och i eftermiddag ska jag lämna tillbaka tapetböcker till en färgfirma i Sumpan, samt kolla fler tapeter. Vill ha en fondvägg på mitt kontor och en i sovrummet... Tråkigt nog kan man inte komma under 900 kr för en vägg... Dyrt! Men man får ett snyggare rum och en vägg mindre att måla. Turkost vore fint... på kontoret...

Inga kommentarer: