måndag 12 maj 2008

Fragment av min Trönöhelg

Tre blivande födelsedagsbarn. Jag känner mig som en jultomte, när mamma, Daniel och Axel får paket!
Grillkväll i Dammbroa. Urmysigt! Kussen Maria och Niklas har kommit hem en sväng till Hälsingland, och pappa åker på att göra den omtalade laxen.
Mums!!! Och vilket hgärligt ställe att sitta på!!!
-Tills kylan kommer allt fortare och vi går in och käkar kokosbollar!
Cykeltur med mamma till Trönö Gamla Kyrka, som jag älskar!!! (Hamnade där tre ggr denna helg... Nu mest för att jag skulle köpa en turkos sockerskål på loppisen bredvid!)
Spontanfika hor Åsa och Susanne! Vi hittade deras hus! De var hemma!!! Och en urgod svartvinbärspaj stod på bordet! Lyx...
Övning och rundkoll inför det som stunda skall, dvs bröllop med fotografering i och utanför favvokyrkan. Efter detta blev det långt och mysigt fika hemma hos mamma!
Nu ska jag rusa, så jag hinner till fyran i tid. Ha det gott, alla!!!

Inga kommentarer: