lördag 24 maj 2008

Sömning jobbarlördag... gäääsp!

Fy bubblan vad trött man kan vaaa!!!!!
Jobbar min sjätte dag denna vecka och kunde inte sova inatt... Hua.
Igår hade jag dock en riktigt kul dag. Inga redigeringsjobb fanns inbokade på mig, vilket resulterade i att jag spontant fick sticka ut på mitt första fotojobb här på fyran! Superkul!!! Åkte med Isabelle till SAS Radisson Hotel vid Arlanda, för att träffa Vanja Lundby Wedin, och efter det till Arlanda för att ta anonyma bilder på människor och resväskor...
En härlig känsla att få rulla ut ur garaget, köra automatväxlad Saab på E4an... bara det!!! Och ta bilder! Se solen!
Var ute mellan 13.20 och 17.10. Sen blev det lugnt...
Ca 19.45 gick jag härifrån, mötte Tias vid Slussen och tog en öl på Kvarnens ute-filial på Medis. Sommarmyyys, tills vi frös så in i norden att vi fick skynda oss vidare. En kaffedrink på Rival. Åh, vad gott!!! Rekommenderas varmt till frusna sommarsjälar. Ett trevligt ställe också. Jag har faktiskt inte varit där förr, så det var på tiden! Och det blev vårt sista stopp. Nina tittade förbi en sväng, kul!
Det blev inte särskilt sent inatt. Köpte lökringar och grejer på Max, åt hemma med tända ljus som avslut på kvällen. Kom isäng strax efter 1... men kunde inte sova. Låg och vred och vände mig, och natten kändes så lång!!! Jag kände mig pigg!!! Och det var nästan likadant natten till igår, vilket väl gör att jag är ännu tröttare idag! Började 12... inget att göra än... kanske ska äta min medhavda mat.....
Ikväll ska vi ut till Verkskär (Östhammar) och kolla på Sclagerfestivalen. Allt för att kunna gå på kvalitetsauktion morgonen efter. Frösåkers Auktioner, inte att leka med! Vi ska kolla efter lite fina grejer till nya lyan!

Inga kommentarer: