torsdag 8 maj 2008

Redigering och presentköp

Igår var det så körigt på jobbet att jag inte hann kolla mail ens. Allt blev superstressigt och i sista minuten, inga marginaler! Inslag klara först när vi är inne i sändningen etc... Puh... Stressade till 22.50, då jag gick härifrån, helt slut.
Idag har det varit lugnt stora delar av tiden, men strul precis innan 19-sändningen då material vi skulle ha från Värmland -och desstom klippa i- kom in ca 3 minuter före sändning!!! Vi klarade det ändå, liksom alla stressjobb igår.
I förmiddags var det presentshopping som gällde! Mamma, Daniel och lilla Axel... Alla fyller de år i maj (liksom pappa, som fyler 60!!!). Village blev det, för hela slanten. Åh, vilken härlig butik det är! Jag hittade grejer åt mig själv också, sånt jag letat efter. Går inte närmre in på det nu... -En annan dag! Axel har jag kvar... och lite till mamma... men så har jag ju imorgon förmiddag på mig. Tidigt på lördag bär det av till Trönö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh jag har också börjat fundera på födelsedagspresenter. Men det är ju sååå svårt. Jag blir galen. Inte lätt att köpa något till en fem åring som redan har allt:P

Unknown sa...

Ja... Inte är det enkelt! Men nu har jag köpt presenterna även till honom! Jag antar att han är för liten för att läsa bloggar, so here it is:
Det bidde Pippi Långstrump-pärlplattor ochen flygdrake. Jag pejlade med Lena å lite Daniel först; )