onsdag 28 maj 2008

Stressdrömmar...

Ont i skallen har jag idag, vilket inte är kul. Och imorse var jag så trött att det nästan var omöjligt att komma upp ur sängen. Egentligen borde jag inte ha sovit så djupt, eftersom jag drömde såna stressdrömmar! Några exempel:
1. Min kusin Anja har startat en butik för fjäll- och friluftsliv... som plötsligt är ett lunchhak... en massa folk jag känner kommer in hela tiden. Folk från SVT bland annat. Och JAG har varit på nån spa-avdelning och går i nattlinne med nån filt runt midjan, osminkad, och försöker gömma mig!
2. Jag har köpt två foundations. Båda är både fel sort och fel färg, och de har runnit ut i förpackningen... å jag vet inte om de runnit ut innan jag köpt dem eller efteråt... undrar om det kan gå att byta dem, men tror inte det!
Värre drömmar upplevde jag också, men de behåller jag för mig själv. Stress kallas det.
Jag har i alla fall ringt till Com Hem och ändrat och joxat, å förvånats över att jag med så kort varsel fick flytta med alla abonnemang till nya lyan på söndag! Och dessutom krympte jag senaste fakturan från något på 700 kr till 338 kr! -Genom färre TV-kanaler och ändrat telefonabonnemang!
Jag har jobbat också, en synk vid T-centralen och en jäkla massa bilköer!!! Mer jobb kommer...

Inga kommentarer: