fredag 16 maj 2008

Funderingar från redigeringsbåset

Last day of the week. Lovely!!!
Imorgon ska jag till Syster Lycklig, butiken, och undersöka om den är lika fantastisk som siten. Min kära syster kanske hakar på, liksom min käre sambo (han behöver nog övertalas...).
Jag kommer nog att vara rätt trött dock. Idag har jag jobbat med bilder hela förmiddan, och sen varit på fyran sedan kl 3. 1,5 timme kvar... gäääsp!
Har kommit ända ner i garaget idag, och fått klämma än mer på en kamera. -Tittat på de röda Saabarna med fyror på och hoppats på att jag -när jag en gång sitter i en, på väg ut på fotouppdrag- till en början hittar ut ur garaget. Först till vänster -ner för rampen och så hålla höger... var det så?
Sen klippte jag ett inslag om att de ska göra Hornsgatan till en bedräglig plats. Inte en dag för sent. Men 30-gräns... hm... risk för mer köer känns det som. Hoppas inte lindarna som de ska plantera mellan Mariatorget och Hornstull dör av avgasförgiftning!
Väldigt vad lugnt det var på sporten idag! Värsta tokrycket inför lokal-TV-sändningen, och sen toklugnt på sporten!
Jag roar mig med att kolla på Carina Bergs besök hos Nanne Grönwall, som verkar vara supertrevlig!!!
Kram och trevlig helg! -Och ett stort GRATTIS!!! -Till Anna, Pär och Klara som fått tillökning aven urgullig Lillasyster! Massor med kramar tilll er!!!!!

Inga kommentarer: