tisdag 27 maj 2008

Slit och släääääp!!!

Jo, jag har verkligen haft en härlig dag idag. Filmat på LRF´s stämma samt stått på Färingsö och tagit gosiga bilder på lamm, hästar, kossor och kalvar samt gyllengula rapsfält! Vi blev dock sena tillbaka, jag hade kört bil i 2 x 1 timme och var jättetrött, vi skulle klippa och redigeringen krånglade igen, så vi höll på att bli tokiga. Panik i sista stund!!!
18.40 gick jag från TV4. Trött men nöjd och glad. Förutom att jobbet blev bra, hade jag ju fått en cupcake och två brownies lämnade i receptionen av min gosiga lillsyster när jag kom tillbaka efter ko-ljobbet. Sött!!!
Hemma har vi ätit och försökt packa... Saknar dock kartonger, och har fått mer och mer flyttångest, för det känns som om vi inte ska hinna!!!
Nu har vi i alla fall kollat med grannarna. Och det ser ut som att vi kan få komma in i lägenheten kanske på torsdag-fredag, vilket vore helt suveränt!!!!! Då kanske vi är räddade ändå.

Inga kommentarer: