torsdag 13 december 2007

Söta tomtar!!!


Goa bröder! Lilla Alvar bars ner till dagiset av pappa Erik. Och snart i mörkret skymtade de lysande barnen. Ett fint litet välljudade luciatåg, där Oscar står längst fram och sjunger med stor inlevelse. Han syns verkligen i mängden. Teater och musik i blodet! Glad är han! Till sista låten... då är det ju snart slut!

Det här är förresten bland de första orden jag skriver på min nya dator!
Jag är supertrött efter att ha gått upp kl 6 imorse, frukosterat framför Lucia, sett Dagis-Lucia, tränat på SATS, jobbat och hämtat dator. Det senare tog mest på krafterna. Snarare instalation och att försöka få ordning på saker och ting. Lyckas inte kopiera musiken från andra datorns iTunes-bibliotek... så nu ska jag lugna ned mig med lussefika, det tredje för dagen! Sen är det jobb-grejer, ännu mer!!! Å sen väntar sängen... jag längtar!

Glad Lucia på er!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så kuuul att du kom och beundrade mina små!! Visst känner man sig lite stolt allt! Just ni sitter den minsta tomten i babysittern och guppar, han vägrar att sova och jag undrar vad jag ska ta mig till... Hoppas på julmarknad på söndag, vore så mysigt att ta en kopp varm choklad med dig på Stora gungan, LOOOVA! Såg städprocessen i gamla flickrummet också, haha, du är så himla påhittig... Fint blev det i alla fall! Kram från liten syster

Unknown sa...

Looova!
Jag hopas också på julmarknad med syster! Har fått så mycket i görningen nu att jag gruvar mig för en massa saker nästa vecka... så jag hoppas jag kan slappna av!
Längtar till nästa helg, för då börjar ju julen!