måndag 31 december 2007

Fyrverkerier över Solna

Härligt när det sprakar, smäller och gnistrar åt all håll, i alla fönster. När vi äter, fikar och myser.
Jag mår faktiskt bättre idag, även om jag fick en matchock efter vår gino till efterrätt! Nu har jag hämtat mig skapligt igen, och är supernöjd med att jag kunde njuta av både toast, lax och bär! Mathias har dock hostat i flera veckor, och nu hela natten! Nu är han värre än han varit på länge! Hostig, snuvig och har huvudvärk! Stackars... Så Skansen blir det nog inte i år heller...
Vi hade tänkt göra nåt än mer speciellt på nyår i år, men är nu rätt glada att vi inte bokat in oss på nåt väldigt, när vi är så skruttiga...

Det är lite lustigt när man har ny dator. Jag är ju en riktig musiknörd, så jag har dragit över så mycket musik som jag hunnit från min andra dator. Allt låg i bokstavsordning, och jag hann inte ens hälften. Nu har jag spelat slumpvis valda låtar, och eftersom julmusiken prioriterades när jag kopierade, varvas den med Daughtry, Dolly Parton, Britney Spears, Alison Krauss och Bon Jovi! Udda men rätt kul! John Mayer och Anders Widmark finns också med. -Samt fler bra artister. Blandningen är total. Ännu har vi inte fått höra ABBAs Happy New Year!

Inga kommentarer: