måndag 31 december 2007

Så vad hände år 2007?

- Alvar föddes 19 mars!
- Jag slutade på Aftonbladet sista mars. Har sedan hoppat in där vid behov.
- Jag och Mathias hade vår regniga London-weekend i aprill
- Jag jobbade med bilder åt Länsstyrelsen Sthlm både under våren och hösten
- Jag fyllde 30 på Midsommarafton och vi hade en hejdundrande fest i Verkskär!
- Jag gjorde mitt femte år som sommarvikarie på SVT, med resor bland annat till Gullspång och Norge! KUL!
- Fotograferade bröllop också under sommaren, dvs fullt upp!
- Har filmat en del för en utställning på Musikmuseet i vår
- Har börjat fotografera lägenheter till försäljning

Annars är det väl Facebook, som för så många andra! Justin Timberlake-feber och Black Eyed Peas, ibland ihop med Sergio Mendez, Outhouse Allstars på Stallet, en kul höstfest, många bra vänner och en värmande familj som man tänker på år 2007, som det nu bara är en kvart kvar på. Vi har spelat När & Fjärran-spelet, som jag fick i julklapp av TV4 2002. Kul spel! Rekommenderas!

Inga kommentarer: