måndag 16 januari 2012

Tre skruttisar i husletartagen




Idag har jag Tias och Agnes varit på vår första husvisning, allt medan Saga lekt och domderat (gissar vi) hos farmor.
Vi kollade på två hus i Sollentuna varav det ena var 70-talsinrett med femtioelva rum och det andra var en alltför liten enplansvilla... Man måste ju börja nån stans!
Agnes sov hela tiden i sitt babyskydd.



Väl hemma vaknade hon och fick äta liksom mig och Tias innan vi fortsatte med det jobbiga listmålningsprojektet. Vi var galet trötta båda två så det gick lite segt. Jag gjorde varma mackor sedan... som vi åt vid halv elva på kvällen!



Nu närmar sig klockan ett på natten och jag har just bytt både blöja och jamas på vår lilla tjej som hostat intensivt och kräkts lite. Imorgon ringer vi doktorn.

God Natt!!

- Postat med min iPhone

Inga kommentarer: