fredag 20 januari 2012

Ny bärsele, nya skor och söt bebis!

Idag kom den ÄNTLIGEN, vår nya bärsele Beco Butterfly II. Jag testade den här hemma i kväll och Agnes verkade stortrivas. Hoppas den funkar för min rygg och att vi kan använda den ofta!!!
Lilla fina Agnes som är så go och social. Hon vill inte ligga på en filt eller sitta i babysittern mer än nödvändigt.
I eftermiddags träffade vi min kompis Isabelle som älskar barn och inte träffat Saga på ett och ett halvt år! Det var alltså på tiden att hon fick se våra sötnosar. Och självklart charmade Agnes både Isabelle och två tanter plus servitrisen på Balders där vi fikade innan vi hämtade Sagis på dagis och lekte i parken. När vi drog hemåt ville Saga att Isabelle skulle bära henne hela vägen, så hon fick kämpa!
När Isabelle gått hem till sig gjorde Tias mat och vi åt. Jag provgick mina nya skor några extra varv också innan Saga tog över dem.
Snygga är de, och förvånansvärt sköna. El Naturalista är märket på dessa eko-skor från Spanien. Jag köpte den på halva priset, 800 kr, här nere igår.

Inga kommentarer: