måndag 16 januari 2012

Saga och Agnes, mina fina!



Nu är Saga hemma igen! Hon anlände i sovande tillstånd tjugo över fem på eftermiddagen vilket resulterade i en lång uppvakningskris och en massa tok samt sovvägran senare på kvällen. Först efter tio somnade hon. Puh!

Då hade hon hunnit mysa i soffan, tiggt bomulstussar, få extra välling och gråtit
en hel del... Jobbigt slut på en kväll som just hade rekat till sig och börjat kännas riktigt bra. Skönt att has båda småskruttorna hemma!!
































Agnes har för övrigt börjat föredra sitt lång- och pekfinger framför nappen. Hon söver sig ofta på det viset kring midnatt eller framåt ettiden. När hon är vaken och pigg står hon allra helst och jazzar i mitt knä medan hon intensivt ser mig i ögonen med väldigt vaken blick, som hon hon vill säga "Är du med nu ra mamma?!"

Gulliga ungar jag har!!
Nu måste jag skynda mig att byta Agnes blöja innan hon somnar. Hon får ju gärna tidigarelägga sina sovrutiner!
;-)

- Postat med min iPhone

Inga kommentarer: